-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Subaru styrker seg på nettet
Subaru Norge og det norske programvareselskapet WebOn vil i løpet av høsten legge til rette for at 53 norske Subaru-forhandlere legger ut egne Subaru hjemmesider på Internett.

Subaru har opplevd en betydelig vekst etter en måling gjort i 2003. Selskapet kan også vise til en betraktelig økning i merkevarekjennskapen. I Norge hører Subaru til de merker som har dratt aller flest fordeler av 2004-framgangen i det totale personbilsalget, sammenlignet med hva de selv våget å spå ved inngangen til året.
Noe skyldes sikkert Petter Solbergs personlighet og VM-seier i fjor, men store deler av fortjenesten er sikkert også importørens og forhandlernes, og vi ser ingen grunn til at de skulle dekke egeninnsatsen bak lite kledelig beskjedenhet.
–Hele Subaru-kjeden står samlet om en offensiv satsning. I mai ble det i en undersøkelse utført av Gallup gjort rede for at Subaru ligger på fjerdeplass på listen over bilmerker i fremgang bak Toyota, Skoda og Peugeot. Det vi gjør begynner å vise resultater, fortsetter Sjømoen.
WebOns Internett-løsning består av en programvare for publisering i importørens hovedkontor samt en komplett hjemmeside for hver enkelt forhandler. Dette gjør det mulig at all felles informasjon, profil og funksjonalitet sentralstyres fra Subaru Norge, mens forhandleren selv styrer den lokale delen etter sitt behov med moderne og funksjonelle hjemmesider.