-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
2 ukers stillstand hos Th!nk
Har du lagt merke til noen oppsiktsvekkende økning av elbil-trafikken i kollektivfeltene etter at førstnevnte ble ønsket velkommen til sistnevnte i sommer? Ikke vi heller. Hvilket sannsynligvis har sammenheng med at det i år har blitt nyregistrert kun 18 Th!nk og 8 Kewet, til tross for det utvidete fremkommelighetstilbudet.
Siden har det ikke skjedd stort å skrive om, bortsett fra det nevnte halvannet-dusin-nybilsalget. Etter at den tidligere svenske direktøren Ingemar Björholt i september gikk tilbake til sin tidligere arbeidsgiver Volvo i Göteborg, har Th!nk i hvert fall ikke vist interesse for å snakke med norsk bil-presse om framtid og framdrift. Til tross for at de i fjor kunngjorde at de skulle utprøve 20-30 forseriebiler av 2. generasjon City sist vår, og at den etter planen skal settes i produksjon neste år.
I mellomtiden har alle de ansatte hos bilprodusenten tatt to ukers juleferie fram til 5. januar. I denne perioden er all kunderelatert virksomhet opphørt, bortsett fra at sentralbordet henviser Th!nk-eiere til Th!nk Services mobiltelefonnummer dersom de havner i tekniske vanskeligheter.
Ikke vet vi om dette er et tegn på utlading eller om Th!nk tvert imot lader batteriene til en nylansering i 2004 – ha oss unnskyldt hvis vi feilkobler her, saken er helt enkelt at vi ikke har fått kontakt