-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Åtte av ti følger alle serviceintervaller
Hele 85 prosent av Oslo-bilistene sier at de følger alle servicer på bilen, og flesteparten benytter merkeverkstedet til jobben. Det viser en fersk undersøkelse som Infact har gjort for Elcon Bilpartner.

- Dette er oppmuntrende tall for hele bilbransjen. De viser at nordmenn flest er flinke til å følge serviceheftet på bilen, sier direktør Robert Berg i Elcon Bilparter (bildet over).
Resultatet fra undersøkelsen viser små forskjeller mellom kvinner og menn når det gjelder andelen som følger alle serviceintervaller. Det er likevel noen flere menn (16 prosent) som ikke følger alle servicene enn tilsvarende andel for kvinner (8,5 prosent).
Velger merkeverksted
Hele 85 prosent av alle Oslo-bilistene følger alle servicer på bilen og hele 73,6 prosent foretar servicene på merkeverksted. I Sør Norge er det 72 prosent som følger alle servicene men bare 50 prosent som utfører servicene på merkeverksted.
- Dette kan nok skyldes tilgjengelighet. Det er tettere mellom merkeverkstedene i Oslo og i det sentrale østlandsområdet enn det er i mange andre deler av landet, sier Berg.
Blant de som følger serviceheftet til punkt og prikke er det en betydelig større andel av de eldste bilistene som utfører disse på merkeverksted (64 prosent) sammeniknet med de yngste bilstene.
Tilsvarende andel for den yngste aldersgruppen 18-24 år er nemlig kun på 40 prosent.
Selskapet er representert i 14 land i Europa. Norden er definert som et satsningsområde. Santander Consumer Bank AS driver virksomhet innen bilfinansiering, kredittkort og forbrukslån. Selskapet er ledende i Norge innen bilfinansiering med betydelig virksomhet i Sverige, Finland og Danmark.