-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
- Ingen verkstedkrig
Bilanalytiker John Fiskvik mener at det ikke er knallhard konkurranse mellom merkeverksteder og de frittstående verkstedene.

Dette kom frem under John Fiskviks foredrag under åpningskonferansen på Automessen onsdag. Han pekte blant annet på at både merkeverksteder og frie verksteder har hatt to gode år bak seg.
- Fremtiden ser lys ut med hensyn til mulighetene for å ha nok å gjøre, sa han.
- Befolkningsveksten gjør at vi også i de neste årene vil få en stabil vekst i bilbestanden som gjør at det blir nok å gjøre for hele den seriøse bilbransjen.
Fiskvik pekte på at "taperne" de siste årene har vært verksteder uten kjedetilknytning, samt uautoriserte verksteder/svart arbeid.
Advarsel
I sitt foredrag kom Fiskvik med en advarsel til bransjen om å ta kunden mer på alvor.
- Kundetilfredshet handler i første rekke om å ta vare på kundene og dernest bilen. 2/3 av kundeopplevelsen handler om å bli tatt på alvor som kunde.
Den siste 1/3 handler om bilen. Dette må bransjen bli mye flinkere til å ta inn over seg, var Fiskviks budskap.