-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny leder for NAF bilberging
NAF Assistanse AS har omorganisert og ansatt John Dokken fra Falck til å lede den nye divisjonen NAF bilberging.

- Jeg skal bruke min over 20 års fartstid i bilbergingsbransjen til å være med å gi NAFs posisjon enda mer kraft, sier Dokken.
NAF bilberging er sammen med NAF kundesenter de to nye divisjonene i NAF Assistanse AS. Denne delingen skal bidra til å rendyrke og styrke NAFs satsing på veihjelp.
Gjennom veihjelpsleveransene til NAFs medlemmer representerer de den største porteføljen i markedet og leverte i 2010 over 100.000 veihjelpsoppdrag til NAF-medlemmer.
I tillegg kommer leveranser til forsikrings- og mobilitetskunder, som til sammen utgjør 50.000 oppdrag.
- Fremover er spesielt mobilitetsmarkedet, både innen ny- og bruktbil, et svært viktig satsingsområde for NAF bilberging, sier Dokken.
- I et utfordrende marked skal NAF opptre ryddig og ordenlig. Vi skal være en samarbeidspartner til å stole på, både for kunder og tilknyttede bergingsstasjoner, slik at vi som forretningsområde bidrar til å styrke merkevaren NAF og våre kunders verdikjede, sier han.