-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Würth-butikk i Moss
Würth Norge har åpnet butikk nummer 37 på Årvollskogen industriområde i Moss.

Butikken, som er på 500 kvm, ligger i et nybygg i Årvollskogen 40, nær E18.
Bygget huser også Snap Drive og Hurtigruta Carglass.
Hittil har Würth-kunder i Moss vært avhengig av å reise til Oslo eller Sarpsborg for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler.
- Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene hos oss på Årvollskogen, sier Tore Rytter Jacobsen, som er ansatt som butikkleder i Moss.
Jacobsen har i en årrekke arbeidet hos Proffpartner i Moss. Christina Løkling fra Oslo er kundeveileder i butikken. Hun kommer fra en stilling som selger i Würths metalldivisjon.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth.
Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og de kan få presset på korrekt logo i butikken mens kunden venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig i aktør.
Markedet består i første rekke av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.