-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rendahl til Renault Trucks
Terje Rendahl tiltrådte 14. mars 2005 som salgskonsulent i Renault Trucks Norge - avdeling Oslo og Akershus.

Rendahl (41 år) ervervet betydelig salgserfaring i lastebilbransjen først i tyske MAN, hvor han jobbet i syv år som salgskonsulent, og så i nederlandske DAF, hvor han i to år var salgssjef.
- Jeg har med glede bestemt meg for å slutte meg til Renault Trucks Norge av flere grunner. Først og fremst fordi jeg stoler på produktene jeg selger og mener at Renault Trucks har lyse fremtidsutsikter i Norge. For det andre synes jeg at det er gøy å være med i en organisasjon som har visjoner og satser friskt og offensivt på vårt marked.
Rendahl har et godt renommé hos sine kunder:
- Jeg trives godt med å ha kontakt med mennesker. Det jeg synes er viktigst i min jobb som selger, er å kunne hjelpe kunder med produkter som holder mål og dermed skape et tillitsforhold. Lastebilkjøp dreier seg om en betydelig investering og forutsetter derfor valg som folk trenger hjelp til å gjøre. Det er et delikat moment hvor kunden trenger å bli ivaretatt.
- Like viktig for meg er å kunne tilby kunden en god ettermarkeds- og serviceorganisasjon, noe som Renault Trucks Norge fokuserer sterkt på.