-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Foria, en italiensk Nissan
Feil, konseptbilen Foria er nok også tegnet i Nissans eget studio, men her kunne man tro at de moderne linjene var hentet ut av et italiensk studio. Navnet, Foria, er vel heller ikke ment å avvise en slik assosiasjon?
Her har vi altså en tett sports-coupé, med RX8-type dører (smale, selvmords, bak) og plass for 2+2. Lengden er grei, 435 cm, høyden er ikke akkurat lav: 137, mens bredden er forbausende lite akkurat det. Eller sagt på en annen måte: 170 cm er ganske smalt. Bildene tyder imidlertid på at de 18-tommers hjulene hjelper bilen å få et ganske kraftig uttrykk i bredden også.
Denne tilhører avdelingen for Nissans konseptbiler, men er vel kanskje det konseptet som er nærmest det som kan bli produksjonsbiler. Nissan har ofte hatt ganske vellykkede biler i dette Silvia-segmentet.
Vi får vite at det dreier seg om frontmotor og bakhjulsdrift og gearskift via manualer under rattet. Vi får også en litt oppblåst beskrivelse av et interiør som imidlertid høres ut som om også det er designet med produksjon i tankene.
Ikke utstillingens mest spennende kanskje, men en av de mest interessante med tanke på hva som kan komme ut av dette.