-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Moco: Nissans Suzuki
På Tokyo-utstillingen skal Nissan vise sin nye Moco. Moco? Ja den heter faktisk det, og har hatt det navnet siden April 2002. Da bestemte Renault-datteren seg for å gå inn i mikro-markedet og gjorde det ved å kjøpe en Alto (eller Wagon R +) og døpe den om.
Den nye Moco, som debuterer om noen dager, er bygget på samme måte. Nissan kjøper Mamas Auto fra Suzuki når den kommer i serieproduksjon på vårparten 2006, og legger sine egne karosseri-retoucher på. Fire passasjerer får man plass til, 3,4 meter måler den i lengden, og har selvfølgelig en 660 ccm motor, slik de japanske mikrobil-reglene foreskriver.
Nissan/Suzuki lover både lave forbrukstall og lavt utslipp. Akkurat som om det er noen overraskelse – disse verdiene pleier å henge sammen.