-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny D-Type, fra Connaught
D-Type er jo nesten et hellig navn, alle forbinder det med klassisk Jaguar, men nå har et nytt selskap brukt det som betegnelse på en ny modell. Mennene bak er ex-Jaguar, det er kanskje derfor fantasien ikke strakk til.
Og det gjøres såpass effektivt at på Goodwood sist helg kunne de vise sin første bil som altså var Type D. En hybrid-bil med en V10 motor som primær kraftkilde, med spennende linjer og 2+2 plass i coupéen som lover 200 km/t i toppfart og 0-100 på 6,2 sekunder. Her er det såpass mye nytt at det er 17 patentsøknader i forbindelse med bilens detaljer. Såpass lovende må en del av disse detaljene ha vært at mennene bak er støttet med en halv million pund fra offentlige kilder; i dette tilfellet Energy Savings Trust.
Andre samarbeidspartnere er EPM Technology som har bygget prototypen, og Coventry-universitet som har latt studentene designe den. De har også tegnet en åpen bil, der glasstaket forsvinner ned å bagasjerommet, uten å fjerne koffert-kapasiteten – men denne ligger et stykke inn i fremtiden.
Det gjør forsåvidt hele prosjektet. Nå forsøker Tim Bishop og Tony Martindale, mennene bak, å skaffe 5 millioner pund slik at produksjonen kan starte som planlagt i mai neste år. Dersom de virkelig klarer å holde prisen på 35.000 pund burde det være mulig å få solgt noen av disse.