-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Her er nye Peugeot E-3008
Ny plattform åpner for lang rekkevidde
Etter flere teasere har Peugeot i dag avduket sin splitter nye E-3008. Bilen er bygget på en helt ny plattform, og det betyr både rekkevidde og ladefart på nivå med de tøffeste konkurrentene.
Det er Stellantis STLA Medium plattformen som danner grunnlaget for nykommeren, og det åpner en ny verden sammenlignet med øvrige modeller fra Stellantis-familien som bygges på plattformer som opprinnelig ble designet for fossile biler.
Her snakker de rekkevidde på inntil 700 kilometer og 160 kW hurtiglading som topper batteriene på en halvtime. Og selvsagt mulighet for OTA som gjør at du slipper verkstedbesøk når programvaren skal oppgraderes.
Bilen skal leveres med tre alternative drivlinjer. Basisversjonen har 210 hester, så fins det en Long Range-utgave med 230 hk og – det som garantert blir den norske favoritten – en AWD-versjon med en motor på hver aksel og samlet effekt på 320 hestekrefter.
210-hesteren og AWD-utgaven har begge en batteripakke på 73 kWt og oppgitt rekkevidde på 525 kilometer. Long Range versjonen kan skilte med en rekkevidde på hele 700 kilometer takket være en batteripakke på 98 kWt.
E-3008 har en lengde på 454 centimeter, er 189 cm bred og 164 cm høy. Bagasjerommet har en kapasitet på 520 liter, og du kan trekke tilhenger på inntil 1350 kg avhengig av modell.
Som tilfellet er med dagens modell, får også E-3008 en storebror med enda bedre plass. Peugeot lover ytterligere informasjon om modellen som selvsagt skal hete E-5008 på starten av 2024, omtrent samtidig som leveringene av E-3008 starter.