-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Suzuki til Paris
Suzuki viste konseptbilen Concept-S første gang på Paris-utstillingen i 2002. På årets Paris-utstilling viser de frem produksjonsmodellen. Den lille bilen skal bygges i Europa for europeiske kunder – og være en viktig brikke i deres Europeiske Renessanse Strategi.
Vi husker spesielt at konseptet så ekstra kraftig ut med 18-tommers hjul på en bil med de beskjedne yttermål 365 x 173 cm. Den var utstyrt med en 1,6-liters motor, 6-trinns sekvensiell gearkasse og fremdrift på alle fire hjulene. Suzukis nye uttrykk ble også vist første gang med dette konseptet, de vertikale frontlyktene har vi senere blant annet kunnet kjenne igjen på Suzuki Ignis SUV.
Bilmodellen er tiltenkt Europa. Den skal bygges i Europa for europeiske kunder og premieren vil dermed være et meget viktig trinn for å øke oppmerksomhet rundt Suzuki og synliggjøre merket og dermed øke salget over hele Europa. Det er ikke i alle land det har vært like naturlig å markedsføre Suzuki som folkebilen/vinterbilen med firehjulstrekk – som i Norge.
Suzuki viste for øvrig i fjør høst Suzuki Consept S2, i samme størrelse, men med et spennende avtakbart tak a la Citroën Pluriel. Den kommer antagelig også i produksjon etterhvert.
Hvor store endringer som er foretatt på Concept-S og det endelige navnet ser det ut som om vi må vente med, inntil lanseringen 23. september.