-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
To fra Suzuki
Suzuki varsler at de har med seg to nye modeller til Paris-utstillingen. Den ene er et kompakt prosjekt.
Plask
Prosjekt Splash kaller Suzuki forløperen til en fremtidig modell som skal følge i fotsporene til nye Swift, Grand Vitara og SX4. Konseptbilen skal være fleksibel og appellere til en rekke forskjellige markeder og kundegrupper.
Den fremtidige produksjonsmodellen, som skal dele plattform med Swift, skal i følge Suzuki by på gode kjøreegenskaper, ha en relativt høy kabin som gir god plassutnyttelse av de relativt beskjedne ytre målene på 3,78 x 1,78 x 1,65 meter (LxBxH).
Akselavstanden er 2,36 meter og fremdriften skal besørges av en ny 1,2-liters, firesylindret bensinmotor koblet til en firetrinns automatkasse. Fem personer skal få plass i småbilen.
Swift Sport
Den andre modellen som skal debutere på utstillingen er Swift Sport. Den blir flaggskipet i Swift-familien og skal baseres på tredørsutgaven som ikke selges i Norge. Som sine søsken skal modellen produseres ved Magyar Suzuki helt nord i Ungarn med oppstart fra høsten.
I Japan startet salget av Swift Sport i 2005, og bilen er blitt en populær aktør på hjemmemarkedet. Her i landet kan vi trolig glemme den, for importøren markedsfører kun en Swift-modell med 1,3-liters motor, fire dører og firehjulsdrift.