-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er Corollas avløser
Auris heter modellen som skal erstatte dagens 5-dørs Corolla. I følge våre medarbeidere i Paris er bilen en lekkerbisken.
Høyere takt
Nå blir ikke Corolla-navnet borte selv om den nye modellen heter noe annet. Det kommer en 4-dørs sedan som skal bære den 40 år lange tradisjonen videre.
Den Auris som kommer i salg i slutten av første kvartal 2007, blir svært lik på konseptbilen som nå debuterer i Paris. Den skal bygges ved Toyotas anlegg i Storbritannia og få en salgstakt som ligger over dagens – det vil si 4.000 – 5.000 biler i året.
Selv om alle vet at dagens Corolla snart skal erstattes, selger den som hakka møkk. Importøren har bestilt ekstra forsyning og bilen kan godt bli Norges mest solgte modell i september.
Fortsatt Corolla
En ny 4-dørs Corolla vil så debutere på Bologna-utstillingen nærmere jul. Den skal fortsatt hete Corolla, men markedsføres som en Mini-Lexus i Norge.
Direktør Tor I. Berge i Toyota Norge har et konservativt anslag på 500 biler pr år, men tror gjerne volumet kan bli det doble når modellen lanseres 4. kvartal 2007.
Berge kan også fortelle at Corolla nummer 150.000 snart skal leveres, og han påstår at det i dag finnes 130.000 norske Corolla-eiere, et tall som høres høyt ut i lys av at de første modellene ble solgt for 40 år siden.
FLERE BILDER FRA PARIS FØLGER SNART.