-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nok et snodig VW-konsept
I Frankfurt møtte vi up! – VWs nye folkevogn med hekkmotor. Seks uker senere står space up! i Tokyo.
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO
Det er nok en bil i kompaktklassen Volkswagen nå viser. Med en lengde på 3,68 meter og en bredde på 1,63 byr den likevel på like mye plass om bord som mange vesentlig større biler gjør takket være utradisjonelle løsninger.
Les også "Folkevogna gjenoppdaget"
Det inkluderer blant annet hekkmontert motor slik den originale Bobla og Transporter – det såkalte Rugbrødet – hadde, men i langt mer moderne utgaver. Energien kan hentes fra enten bensin, diesel, elektrisitet eller hva enn framtiden måtte bringe. space up! er 23 cm lenger og fire centimeter høyere enn up! som sto i Frankfurt. Høyden har også økt med fire centimeter til 1,54 m.
Fleksibel
B-stolper er fraværende og sidedørene er hengslet hver sin vei for å forme en stor åpning. Også den store bakdøra er delt for å lette innlastingen til et bagasjerom som rommer fra 220 til 1005 liter avhengig av hvordan de fire setene er plassert
Verdenspremieren av up! i Frankfurt var for å teste ut publikums interesse for vår nye familie med småbiler i Europa. Resultatet av testen var mer enn positiv, sier Dr. Ulrich Hackenberg som er ansvarlig for teknisk utvikling hos VW.
Med hensyn til design kan man se at space up! er morsom samtidig som den byr på god plassutnyttelse på en så liten plattform. Vår nye kompaktfamilie skal bringe smil tilbake på veien, sier Walter de Silva, sjefsdesigner for VW-gruppen.
Jeg er ikke overbevist om alle faller for et utseende som dette
HER FINNER DU FLERE NYHETER FRA TOKYO