-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
WiLL-konseptet utvikles
Det var i 1999 Toyota presenterte WiLL-konseptet sitt. En annerledes bil med annerledes markedsføring rettet mot annerledes mennesker. Nå lanserer de den tredje modellen i serien, mens den første pioner-modellen, en slags japansk 2CV, skal ut av produksjon.
Utvendig er bilen preget av det vertikale stacken med frontlys. Innvendig er det adskillig mer som skjer i designavdelingen. Bilen har ikke en Cabin, den har en Super-kapsel, som domineres av en sentral konsoll – like rund og like stor som rattet. Den er utstyrt med en G-Book, et elektronisk dialog-instrument, som kan hente ned det meste fra motordiagnose via bankregnskap til den siste stor-romanen. Denne kan for øvrig kjøpes og brukes uavhengig av noen bil.
Toyota forsøker hele tiden å forsikre oss om at WiLL konseptet er en suksess og at det nå er like før det eksporteres til USA. Helt overbevisende virker det imidlertid ikke.