-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er Corolla Cross
Vi vet at Toyota skal lansere Yaris cross på det norske markedet til høsten, men selskapet har nok en crosser i ermet.
– Dette kan jeg ikke kommentere, sier informasjonssjef Espen Olsen i Toyota Norge når vi spør om Corolla Cross er aktuell for Norge.
Modellen ble først avduket i Thailand i fjor sommer, men etter hvert har den dukket opp i flere markeder i Asia, Sør-Amerika og nå sist i USA hvor den ble presentert denne uken.
Corolla Cross er en brobygger som skal tette gapet mellom C-HR og RAV4 og deler plattform med førstnevnte.
Den har også tilsvarende akselavstand (264 cm), men med en legde på 446 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 162 cm er den 7 cm lengre og høyere samt 4 cm bredere enn C-HR.
Det gir grunnlag for et større bagasjerom (477 liter mot 377 i C-HR) og mer innvendig komfort. Interiøret har det meste til felles med Corolla-modellene.
I USA leveres nykommeren med 2,0-liters bensinmotor og valg mellom to- eller firehjulsdrift.
I Brasil er den selvsagt klar for flexifuel, etanol er jo svært pop der, men i andre markeder tilbys den også med hybrid drivlinje, tilsvarende den som benyttes i C-HR med samlet effekt på 122 hestekrefter.
Og det er naturligvis hybrid som er aktuelt om bilen skulle finne veien til vårt marked. Det skjer i alle fall ikke med det første.