-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Forsmak på heftig ID?
Er det en elektrisk erstatning for Golf R VW-sjefen gir oss en sniktitt på her?
Du finner ikke denne på noen offisiell Volkswagen-side, men merkesjef Ralph Brandstätter har lagt ut en teaser på sin private Linkedin-side av et konsept han omtaler som ID.X.
Bilen er utviklet av VW-ingeniører som med utgangspunkt i en ID.3 ble oppfordret til å lage noe lystig og spennende.
Ikke et ord om at den skal bygges, men Brandstätter sier i sin post at selv om ikke bilen realiseres, så er det ideer her som kan videreutvikles og brukes i en eller annen sammenheng.
Konseptet har en batteripakke på 82 kWt, men i motsetning til den bakhjulsdrevne produksjonsutgaven har ID.X en motor på hver aksel og firehjulsdrift.
Samlet er effekt er 328 hestekrefter, og da befinner vi oss jo i området rundt Golf R.
Nå er nok ID.X vesentlig tyngre enn den firehjulsdrevne Golfen, men selv om VW-sjefen ikke oppgir noen vekt sier han at de har klart å barbere bort 200 kg fra produksjonsmodellen.
Legg også merke til interiøret med sportsseter kledd i Alcantara og den signalgrønne kontrastfargen vi finner som dekor i både interiør og eksteriør.
Null til hundre på 5,3 sekunder og en egen drift-modus er også elementer som får oss til å tenke i retning Golf R.
Nå vet jo at Cupra Born blir en heftig slektning av ID.3, uten at vi kjenner detaljene til drivlinjen i denne. Om Born får bakhjulsdrift er det nok plass til en firehjulsdrevet ID.X over denne.