-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
De siste glimt fra Oslo Motor Show
I den ferskeste utgaven av BIL/Autofil møter du noen av de menneskene som viste seg og sitt frem på høstens store bilhobby-messe på Lillestrøm. Her får du noen flere bilder.
Det er jo ikke bare kjøretøyene som er av interesse der man rusler rundt på Oslo Motor Show. Folkene bak er ofte enda mer interessante.
I BIL/Autofil nr. 11/12 som abonnentene har fått for noen dager siden, og som du kan kjøpe over disk nå, har jeg samlet et dusin av de folka jeg falt litt for. Men i bladet er de presentert med bare ett bilde. Her fyller jeg på med litt flere slik at dere også får se selve kjøretøyet litt tydeligere.
Jeg traff Magnus Støylen Alme, 16 år gammel elev på videregående som er i ferd med å bli en proff lastebilinteriør-innreder. På Lillestrøm sto en Volvo med hans håndsydde interiør.
Linn Petrine Knudsen er kundemottaker hos en bilforhandler, kjører fort og har bygget sin egen driftingbil. Gjør alt selv, inklusive en spennende stand på utstillingen.
Det var spesielt en ombygget 30-talls Ford jeg falt for. Kunstneren het Jan Ravndal og hadde bygget bilen altfor pen. Så nå var han i gang med noe nytt ‘som barnebarna kunne rote rundt i’.
Torgeir Aaker hadde den mest utrolige rat-bilen jeg har sett. En split-rute VW buss, utrolig gjennomført og antakelig utstillingens mest fotograferte bil.
Den var ikke mindre utrolig den som Joachim Strand Olsen hadde bygd. Et Hurracan-skall med Dodge motor bygget som driftingbil. Verre blir det ikke.
Terje Jacobsen er prosjektsjef på den Norske Opera, adr: Kirsten Flagstads plass, og hadde vært med for å få fru Flagstads enorme 1937 Lincoln til Norge.
Thor Jørgensen kunne ikke nøye seg med en av Norges råeste Mustanger. Nå er han nesten ferdig med å bygge en Shelby Daytona replica. En bil og en jobb det står respekt av.
Respekt står det også av Kjell Røhrs bidrag til årets utstilling. En 1906 NSU motorsykkel som han har tatt fra vrak til smykke. Nå er han i gang med en 1904 modell.
13 år gamle Gard Kvipt ble så lei av å se far mekke Pontiacen at han satte i gang å bygge sin egen choppermoped ‘med det jeg fant på låven’. Holdt til en førstepremie. Bilde av Pontiacen er også med.
Tom Audun Andreassen, Street Rodder med klasse, har bygget stands på en rekke Oslo Motor Show. Alltid med stil – han ser på det som en kunstutstilling der alt skal henge sammen.
Stance-standene er alltid verdt å besøke. Nå besøkte jeg Clown Family der jeg fant hyggelige folk – blant annet en ung herre som ikke hadde PC – gammel Audi, ekstrem BMW og en Nissan GTR.
Trond Hylle hadde gjort en kjempeinnsats. På jobb for Oslo Motor Show hadde han funnet nesten 70 Youngtimers. En kjempesuksess – alle kjente seg igjen.
Det er bilene (eller motorsykkelen) disse folkene står for som du kan få litt flere bilder av her.