-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Flere jobber for C5
Citroën ser ut til å være de eneste som klarer å sitte på en hemmelighet helt frem til Paris-utstillingen åpner for pressen, torsdag. Vi vet at C5 skal komme, vi vet hva C5 skal gjøre, men aner ikke hvordan den ser ut.
C5 er PeugeotCitroen-gruppens første modell på en helt ny plattform, som er såpass fleksibel at den kan gjøre tjeneste for ganske mange størrelser. I første omgang skal C5 erstatte XM som vi vinket adjø til i juli, og som ingen savner. Så skal det overta for Xantia om et par år. Og så blir den også grunnlaget for et nytt flaggskip, C6 – der vi møtte de første antydninger på Lignage-prototypen fra Geneve-utstillingen i fjor (bildet).
C5 vil være både bredere og høyere enn Xantia, og 17 cm. lenger. Den får en intelligent hydraulisk fjæring, utviklet fra de Activa-prototypene vi tidligere har kjørt, og en helt ny 2 liters direkte-innsprøytet bensinmotor med 143 hester. Tre-boks karosseri med fem dører i første omgang, men en stasjonsvogn kommer.
Med 1000 bilers daglig kapasitet er det sannsynlig at Xantia-takten skal skrus ned allerede fra dag en.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no