-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Peugeot tetter nisjer
Selv om det er vanskelig for meg å skjønne logikken med slike biler, kommer det stadig flere av dem. Dette kan godt være en fremtidig Peugeot.
Peugeot har stor internasjonal suksess med sin SUV-rekke; 2008, 3008 og 5008. Førstnevnte er helt fersk på markedet og kommer snart som elbil, mens 3008 og 5008 skal gjennom en facelift til høsten.
Snart kan en ny 4008 være alternativet for dem som ønsker noe mer sportslig – en bil som følger i fotsporene til tyske merker som BMW og Mercedes, en crossover eller SUV Coupé.
Bilen skal baseres på den eksisterende 3008, men får rundere former for å fremstå som et mer dynamisk alternativ. Den får en rekke sportslige detaljer, som en mer aggressiv grill og sin egen lyssignatur.
Engelske AutoExpress har intervjuet direktør Jean-Philippe Imparato som bekrefter at bilen vil utstyres med Peugeots særegne i-Cockpit som inkluderer høyt plasserte digitale instrumenter bak et lite ratt. Tilsvarende som i 3008, men med lavere sitteposisjon.
På tross av takbuen som skråner mot bakluka skal 4008 bli en fullverdig femseter. Den skal bygges på den modulære EMP2-plattformen som sine søsken, men ingeniørene har fått i oppdrag å finne et mer engasjerende oppsett for chassiset.
Et utvalg bensin- og dieselmotorer vil komme, men det er også aktuelt med en «Norges-vennlig» plug-in hybrid tilsvarende drivlinjene i 3008 GT Hybrid4 og Opel Granland X Hybrid4. 300 hester og firehjulsdrift er vel akkurat passe i en bil som dette.