-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hemmelig? Pontiacbrosjyre viser fremtid
Pontiac har så vidt presentert sin mellomklassebil G6. Men de har også fortalt at den vil komme i coupé og cabriolet utgave. Men disse er fremdeles hemmelige sier GM. Hemmelige? De var vist i en brosjyre for mange måneder siden, viser det seg.
Pontiacs nye G6 er en bil som har vært omfattet med enorm interesse i USA. Den er hypet til langt over skorsteinene og er presentert som bilen som skal redde Pontiac som varemerke. Sedan-utgaven er presentert, men samtidig er vi blitt pirret av historier om både coupéer og cabrioleter som venter i kulissene. Men det skal ta tid før GM viser dem. Fikk vi vite.
Så dukker en ganske normalt interessert leser opp på hjemmesiden til amerikanske The Car Connection – og det er en stor site som er brukt av svært mange, både forbrukere og bransjefolk. Terence Robinson heter leseren, og han har scannet deler av en brosjyre han fikk utlevert på den Internasjonale Bilutstillingen i California (Anaheim) for mange måneder siden. Vær så god, sier han, her er cabrioletene og coupéene deres. Så hva er det dere maser med?
Car Connection kan ikke føye til annet enn at Coupeen kommer til forhandlerne i løpet av 2005, mens man må vente helt til 2006 for å få tak i den åpne.
Dermed er det vel ikke usannsynlig at disse også blir en del av attraksjonene i januars Detroit-utstilling.