-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault planlegger ny CC
Renault var tidlig ute med å legge et automatisk glasstak på forrige generasjon Megane. Nå ser de ut til å ha tilsvarende planer for familiens minstemann.
I følge Carparazzi har det lenge gått rykter om en åpen småbil fra Renault som skulle ta opp konkurransen med modeller som bl.a. Peugeot 207 CC, Opel Tigra og Mitsubishi Colt C+C – for bare å nevne noen eksempler i den store jungelen av kompakte cabrioleter som kan gi fullgod beskyttelse for vær og vind på kalde og våte dager.
SE VÅR MINITEST AV KOMPAKTE CABRIOLETER FRA 2007
I 2007 ble det av enkelte medier publisert falske skisser og rykter om at bilen skulle debutere i Frankfurt samme år. Nye spekulasjoner dukket opp før årets Genève-utstilling som pågår nå. Da det ikke sto en konseptbil der, regnet mange med at hele prosjektet var skrinlagt grunnet tøffe tider i bilbransjen.
Fortsatt med
Det er derfor interessant at vi kan presentere spionbilder som dokumenter at bilen fortsatt er med i Renaults planer, og at prototyper nå testes ut under forskjellige forhold.
Twingo CC blir en ren toseter slik som Tigra. Finner Renault like smarte løsninger som Opel for stabling av taket, kan det bety et bagasjerom som rommer det to personer trenger for en liten ferietur i stedet for et baksete som i beste fall kan benyttes av kortvokste over svært begrensede avstander.
Regn med at Twingos 1,2-liter blir benyttet også i den åpne utgaven, men at den sprites opp til rundt 120 hk. I så fall vil den få problemer med det norske avgiftssystemet på tross av at den i utgangspunktet blir en av de rimeligste cabrioleter på markedet.