-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault tetter gapet
Neste uke avduker Renault en ny modell som skal tette gapet mellom Captur og Koleos. I dag vet vi hva den skal hete.
At nykommeren skal hete KADJAR er den eneste konkrete opplysningen vi får fra Renault i denne omgangen, men neste uke er kollega Winding-Sørensen på plass i Paris der bilen skal avdukes av Renault-Nissans toppsjef, Carlos Ghosn.
Renault omtaler bilen som sin første crossover i C-segmentet, noe som antyder at den er beslektet med Nissan Qashqai. Det indikerer også at den i format blir større enn Captur og mindre enn Koleos. Sistnevnte har aldri stått på det norske modellprogrammet, men har mye til felles med forrige generasjon Nissan X-Trail.
Navnet er ifølge en pressemelding fra Renault utledet fra Kad og Jar, og inspirert av de franske ordene Quad (et 4WD kjøretøy med gode terrengegenskaper) og Jaillir (agil, sprudlende).
Designen skal være påvirket av R-Space, en konseptbil som sto på bilutstillingen i Genève så langt tilbake som i 2011. Vi lover mer informasjon etter avdukingen neste uke.
Den eneste illustrasjonen vi får fra Renault er tatt fra et mikrofly eller en hangglider med oppfordring om å tørre å leve. Heldigvis har vi også spionbilder fra Carparazzi som forteller litt mer om hva vi har i vente.