-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Bil på Paris’ paradegate
Renault på vei tilbake til Champs-Élysées
Paradegaten i Paris er ganske ribbet for bil-bak-glass nå. Peugeot-butikken er borte. Både Mercedes og Toyota har pakket sammen. Det spesialbygde Citroën-huset – ikoniske C42 som det ble kjent som – står tomt på femte (?) året. Og over gata var Atelier Renault bare en byggeplass sist vi så etter i oktober.
Heldigvis tar Renault olympisk ansvar.
Det ville være noen triste Olympiske leker i den franske hovedstaden til sommeren hvis Champs-Élysées også blir bilfri på hus-siden.
Men så kom det beskjed om at #53 Champs-Élysées skal bli en skikkelig attraksjon blant alle kosmetikk&klesforretningene i paradegaten.
Défile Renault – eller Renault Catwalk – blir navnet på det som var det gamle Atelier og som stengte i november 2022.
Lange tradisjoner
Dette har vært det globale vinduet mot Renault helt siden 1910 – fast trekkplaster for fastboende og turister, alltid med store attraksjoner på innsiden.
Nå blir sentrum for anlegget en 170 meter lang spiral der du vandrer langs historiske biler, konseptbiler og produksjonsmodeller. Det blir egne lokaler til spesielle oppgaver. Både møter og store samlinger skal kunne finne sted her.
Selvfølgelig kommer også restauranten tilbake med plass til 154 gjester.
Bak en fasade på 185 kvadratmeter er det en gulvflate på 2000 kvadratmeter som venter på de besøkende.
Bak skjema til OL
Men så kommer nedsiden da.
Kanskje må de Olympiske leker forskyves med et år, for nå viser det seg at de opprinnelige planene om 2024-åpning ikke holder.

Uten å gi nærmere data får vi nå vite at åpningen vil skje i 2025. Ikke noe om når i 2025!
Da blir det en fattig erstatning at de legger ut en QR kode som du kan bruke for din egen virtuelle spasertur gjennom anlegget.