-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Terrengbil fra Volkswagen
Dersom Volkswagen realiserer denne får de en utfordrer til modeller som Defender og Wrangler. Men foreløpig er det lite som tyder på at den skal bygges.
Denne saken dukket først opp i AutoBild for et års tid siden. De hadde formodentlig fått informasjon om et hemmelig VW-prosjekt via strategisjef Michael Jost, omtalt som høyre hånd til konsernsjef Diess.
Det tyske magasinet publiserte også noen skisser av så vel eksteriør som interiør av bilen med kodenavn T-Rug.
Bilen er tiltenkt i to lengder, hvor den korte med tre dører har en lengde på 4,5 meter og storebror med fem dører er rundt 4,85 meter. Dette er jo en kjent oppskrift fra både Land Rover og Jeep for deres mest ekstreme terrengbiler.
Mercedes G-Klasse befinner seg jo også i det samme landskapet.
Det er også snakk om å utstyre bilens interiør med materialer som kunne rengjøres med høytrykksspyler.
I motsetning til nevnte konkurrenter skulle Volkswagen planlegge å bygge T-Rug på MEB-plattformen, altså gi den elektrisk drivlinje.
Ifølge AutoBild var planen å få bilen på markedet i 2022, hvis den fikk grønt lys av konsernledelsen. Jeg har vanskelig for å se at de finner plass for et nisjeprodukt som T-Rug ettersom etterspørselen etter elektriske volummodeller er for oppadgående.
Produksjonen av ID.3 og ID.4 er nå i gang, og Volkswagen har vist gjennom en serie konsepter at de har en rekke nye varianter på trappene i årene fremover.
Vår illustratør har laget en serie rendering av T-Rug i ulike farger. Disse får du eksklusivt her på BilNorge.no.