-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Baby-Rolls avslørt
De få av oss som har sittet bak rattet på en Rolls-Royce Phantom, vet at den er schvær. Nå kan vi avsløre at en mindre Rolls er under utvikling.
Halvt tysk
Nå blir ikke dette heller noen direkte småbil – den skal baseres på samme plattform som en lang BMW 7-serie og vil også dele enkelte komponenter ned denne.
SE SPIONBILDER AV NESTE 7-SERIE HER
Men Briten skal være langt mer eksklusiv enn prestisjemodellen fra München. En naturlig konkurrent blir nok Bentley Continental Flying Spur.
Rolls-Royce regner med en dobling av produksjonen – fra dagens nivå på ca 800 biler i året - når den nye modellen går til produksjon.
FRA MINI TIL ROLLS PÅ EN WEEKEND
Toppsjiktet
Det betyr et ekstra skift med spesialhåndverkere ved det eksklusive anlegget i Goodwood som bygger bilene.
Men med en antatt prislapp i området to til tre hundre tusen euro, snakker vi fortsatt nisjemodell. Rolls-Royce har aldri laget noe annet.
Selv om disse første spionbildene viser en godt kamuflert bil, aner vi at designerne følger i sporet til Phantom. Det innebærer blant annet en markant grill med plass til Spirit of Ecstacy på toppen og bakdører som er hengslet i bakkant.
Motoren vil trolig bli eksklusiv for Rolls-Royce, men knowhow fra München vil danne fundamentet for denne. Anerkjente Automotive News forventer lansering i 2010.