-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sint Ibiza og fjern fremtid
Mens Seats nye Ibiza er på sjarmoffensiv Europa rundt, er utviklingen av en hissigere variant allerede godt i gang. Og Seat har flere nyheter på gang for de kommende årene.
Småsint
Det er sannsynligvis FR-utgaven som Carparazzi her har tatt bilder av – brobyggeren mellom standardutgavene og toppmodellen Ibiza Cupra.
Selv om mye av bilen er tildekket, ser vi store hjul foran massive bremseskiver og calipere. Hekken er pyntet med et ekstra eksosrørsett.
Som nest hissigste modell i familien vil Ibiza FR trolig få en turbomotor med rundt 180 hk – noe som vil gjøre den til en verdig utfordrer i klassen av kompakte GTI-modeller.
Mer på trappene
Andre nyheter fra Seat i de nærmeste årene er en kompakt SUV (trolig basert på Tiguan) som forventes på markedet i 2010 og en kompakt roadster som trolig lanseres i 2012. Illustratørene hos Carparazzi har laget datamanipulasjoner av begge.
Er det ikke litt snodig at det ikke er mulig å selge dette merket i Norge?