-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Skoda vil ha befolkningsøkning
Også Skoda er bekymret over manglende befolkningstilvekst, og gjør det derfor meget attraktivt å plassere et barnesete i sentrum – virkelig sentrum – på den kommende syvseteren sin.
For at du ikke skal være i tvil om hva som er hovedattraksjonen ved den kommende stor-SUV-en fra Skoda, nemlig syv seter, er den foreløpig bare omtalt som Konseptbilen Vision 7S.
Det ene av de syv setene kan imidlertid gjøres om til et barnesete montert på midtkonsollen. Mer i sentrum kan vanskelig den ferskeste gullungen komme.
Det hele har en liten undertone av 1. Mosebok, 9:7 – den derre med ‘Og vær I fruktbare og bli mange’.
Uansett har Skoda ved hjelp av denne skissen på ny planløsning igjen greid å lure inn en liten teaser på en kommende produksjonsbil. For her kan man da samtidig minne om bærekraftige materialer, minimalistisk design, praktiske løsninger og sjenerøst med plass. Dessuten blir vi minnet om Skodas signatur: Simply Clever.
Blant det som er Simply Clever er noe så banalt som videoskjermer på baksiden av setene slik at både andre og tredje rad slipper å interagere med resten av befolkningen. Integrerte ryggsekker ‘til glede for de som sitter bak’ er også med på å øke brukeropplevelsen.
Hvis du trenger denne bilen for å meditere eller får et ekstremt behov for å resitere dine 12 favoritt-haikus som går rett til hjertet på Zen, har du jommen sjans til det også. Bare hør:
«Det romslige interiøret vil ha to ulike modus som skal gi best mulig utnyttelse av bilen; kjøring og avslapping. I kjøremodus vil alle posisjoner være satt i ideell kjøreposisjon. Til avslapping aktiveres posisjoner der eksempelvis rattet flyttes til siden og første og andre rad flyttes bakover for en enda mer avslappet posisjon. Dette skal gi passasjerene full komfort og maksimal romfølelse.»
Bilen kommer til Norge. Importøren sier nemlig at han gleder seg til å følge med på denne konseptbilen til den etter hvert treffer det norske markedet.
Det er så vidt jeg vet stort sett ni måneders ventetid på unger. Det blir nok litt mer på denne.