-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Enyaq kommer stadig nærmere
Skoda er stadig mer uvørne med å kamuflere prototypene av Enyaq som tester på europeiske veier, og nå får vi også vite når vi får de det endelige produktet.
Her får du ferske spionbilder av en meget lett kamuflert Enyaq. Samtidig kan vi fortelle at den får sin offisielle debut i Praha 1. september i anledning markeringen av Skodas 125-årsjubileum, og at det samme dag åpnes for bestilling av bilen i Norge.
– Det er en stor glede å endelig kunne dele at Soda Enyaq får sin verdenspremiere 1. september. Like gledelig er at vi samtidig åpner for salg, sier Thomas Meiner, direktør for Skoda Norge i Harald A. Møller.
Han forteller videre at siden konseptbilen Vision iV ble vist frem på bilmessen i Genève i fjor har flere tusen nordmenn stått på liste for å kjøpe Skodas første, helelektriske familie-SUV.
Tidligere i år ble det kjent at bilen skal hete Enyaq og at den først kommer med et tradisjonelt SUV-design, som vi foreløpig har sett i kamuflert utgave, men at den også kommer som en coupè-utgave med fallende taklinje.
Samme dagen som bilen vises for første gang, åpnes det også opp for bestilling for de norske kundene. Flere tusen nordmenn har forhåndsbestilt Enyaq, og de første i køen får muligheten til å bestille bilen sin allerede 1. september.
– Det er mange som har ventet lenge på dette, så det er naturligvis veldig gøy at vi kan åpne for bestillinger samme dagen som bilen har verdenspremiere – ikke minst er det fint for alle de som har ventet på dette helt siden vi åpnet for forhåndsbestillinger for litt over ett år siden. Mange har gledet seg og vært tålmodige, det er vi takknemlige for. Vi er dog ganske sikre på at uansett hva kundenes ønsker og behov er, så imøtekommer og tilfredsstiller Enyaq dem, sier Meiner.
Ordningen blir slik at interessentene får bestille bilen i henhold til kønummeret sitt.
Meiner forteller at kø-nummeret gir de potensielle kundene en fordel med tanke på når de får bestille bilen, men leveringstiden kan variere og avgjøres som alltid av utstyrsnivå, farge og interiørvalg, batteripakke og annet utstyr.
Det innebærer at selv om man bestiller bilen først, er det ikke nødvendigvis sikkert at man får den først.
– Vi ønsker å være tydelige her. Kø-nummeret ditt gir deg et fortrinn med tanke på når du får bestille bilen, ikke med tanke på når den leveres. Leveringstiden avgjøres av flere faktorer, som blant annet utstyr, batteripakke, farge og interiørkombinasjoner, sier Meiner.
Etter verdenspremieren og salgsstarten i høst, forventes de første kundebilene å komme til Norge i starten av 2021.