-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Formann testes
Selv om SsangYong er mest kjent i Europa for sine SUVer, startet det hele med lisensproduksjon av gamle Mercedes-modeller. Nå kan det se ut som de er på vei tilbake til røttene.
Chairman er navnet på en luksus-sedan som selges i Korea – en stor limousine basert på gamle W-124 Mercedes E-Klasse. Bilen oppdateres nå for å møte europeiske utslipps- og sikkerhetskrav.
Tyske Huber Group har påtatt seg oppgaven med å modernisere bilen, trolig ved å montere en flunkende ny 3,2-liters 6-sylindret Mercedes-motor. Selskapet har spesialisert seg i å tilpasse modeller fra Asia og USA til europeiske krav.
Denne bilen er observert under testing i Skandinavia, men om den kun skal leveres med en slik motor har den neppe noen fremtid i Norge selv om SsangYong har fått et godt fotfeste her.