-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Frisk design fra SsangYong
Nå har SsangYong dratt lakenet av sine nye konseptbil, og tro det eller ei – den ser stilig ut.
Du har lest om den kommende C200 her tidligere. Blant annet sto en forsmak på bilen på Paris-utstillingen sist høst. Nå vises den i to versjoner og med tre alternative drivlinjer på bilutstilling i Seoul.
Bilen skal i produksjon i løpet av året og ventes til Europa om cirka et år. C200 er den hittil minste SsangYong, og produsenten har utstyrt den med typebetegnelsen CUV (for Compact Urban Vehicle).
Dieselhybrid
SsangYong har fokusert på miljøvennlige drivlinjer, og C200 Eco har en dieselhybrid drivlinje mens du på Aero-utgaven har valget mellom en 2,0-liters dieselmotor med bra dreiemoment eller en turboladet, 1,8-liters bensinmotor.
Produsenten legger opp til klasseledende drivstofføkonomi og halverte CO2-utslipp i hybridutgaven C200 Eco. Utstillingsbilene har en 6-trinns automatkasse, men de vil også tilbys med manuelle kasser.
Det er Giugiaross Italdesign som har ansvar for bilens utseende, og det forklarer hvorfor den kan bli en SsangYong du snur deg etter fordi den er stilig, og ikke omvendt.
Bilen har en akselavstand på 2,65 meter mens den totale lengden blir 4,4 m. På utstillingen viser de også en dieselhybrid basert på Kyron, så enten er de langt fremme eller så har de gode relasjoner innen denne teknologien.