-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stor SUV fra Korea
SsangYong skal avduke en ny stor SUV på hjemmebane denne uken. Her får vi de første skisser.
Vi har kommentert det tidligere, at få viser så mange konsepter som koreanske SsangYong. Det er nesten fristende å si «ingen utstilling uten et konsept fra SsangYong».
Vi møtte dem nylig i Genève der modellen het XAVL og skulle antyde en ny Korando noen år frem i tid.
Nyheten som skal debutere når Seoul Motor Show åpner torsdag, har prosjektnavn Y400 og skal bli det nye flaggskipet fra SsangYong på SUV-fronten.
Det er konseptbilen LIV-2 fra Paris i fjor høst som nå skal vises i produksjonsdrakt.
Vi loves gode kjøreegenskaper på både vei og terreng, god trekkevne og høyt sikkerhetsnivå.
Den skal leveres med drift på bakhjulene eller på alle fire, og SsangYong lover eksemplarisk støydemping.
Bilen har en lenge på 485 cm, er 192 cm bred og 180 cm høy over en akselavstand på 286,5 cm. Litt større enn Rexton, med andre ord.
Rexton kom på markedet i 2012, så kanskje det er så enkelt som at den skal gjennom et generasjonsskifte? Både bensinmotorer og «rene dieselmotorer» kommer på programmet.
Bilen skal i salg i Korea første halvår, for så å lanseres internasjonalt mot slutten av 2017 – november for Norges del. Her blir den utvilsomt mest interessant om den kan registreres som varebil på grønne skilter.