-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spør om Suzuki Swift
Fjerde generasjon av Swift var Suzukis fluepapir på den nylig avsluttede Genève-messen. I dag prøvekjører BilNorge den i Frankrike. Så nå er det bare å fyre løs.
Styrken til Suzuki Swift er at den inngår i gruppen av ytterst få småbiler som kan kjøpes med firehjulsdrift.
Fordi Suzuki i Norge forsøker å skille seg ut ved i hovedsak kun å fokusere på 4x4, har siste Swift-generasjon kun vært solgt med firehjulsdrift hos oss, selv om den i andre markeder primært leveres med forhjulsdrift.
Det har gjort Swift til en populær bil der framkommelighet betyr mye.
Swifts historie går tilbake til 1983, men fart i salget i Norge ble det først med firehjulsdriftutgaven fra 2006. Denne bilen gjennomgikk en betydelig oppgradering i 2010 samtidig som produksjonen av biler for salg i Europa ble flyttet til Ungarn.
Når ny Swift nå står klar til å overta er den fortsatt en liten bil, 384 centimeter lang, men bedre pakket, mer påkostet, enda sikrere og mindre tørst på grunn av redusert vekt.
Jeg antar du lurer på litt av hvert om denne litte tassen. Kommer den fortsatt bare med 4x4? Når blir den hybrid eller elektrisk?
Det bare å spørre, så viderebringer jeg spørsmålene til dem som kan svare. Du får svar enten her på BilNorge, i neste nummer av bladet Bil eller på mail.