-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mest for damene
- I mer enn seks år har Suzukis boksformede Alto Lapin vært en hit hos unge, japanske kvinner. Nå står den foran et generasjonsskifte.
Dette er innledningen i en pressemelding Suzuki sender ut for sin nye småbil. Og de legger til at den fortsatt ligner på Nissan Cube, og det er kanskje ikke så rart siden de to modellene har felles opphav.
Suzuki forteller videre at Alto Lapin deler plattform med nye Wagon-R som nettopp er kåret til årets bil i Japan.
Bilen har fått ny hjulopphengning og større 14-tommers hjul, men den holder seg fortsatt innenfor målene til å kunne defineres som en kei car: 3.390 x 1.475 x 1.510 mm (LxBxH).
Motoren er en 660 ccm VVT god for 54 hk med et snittforbruk på 0,4 liter på mila. For de som ønsker noe mer sporty, fins et råskinn av en turboutgave på hele 64 hk!
For de uinnvidde kan vi opplyse at en kei car har motorer på under 660 ccm og begrensede utvendige mål.
Til gjengjeld gir bilene skattefordeler og gratis P-plass i Tokyo for sine eiere – ikke dårlige argumenter for å kjøre småbil i en av verdens tettest befolkede byer.