-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bare spør om Volvo V60
Onsdag drar jeg til Barcelona for en første prøvetur med Volvo V60. Jeg tar gjerne med meg noen spørsmål fra deg til ekspertene hos Volvo.
Jeg må medgi at jeg virkelig har sansen for Volvos nye designspråk, og selv om jeg foreløpig bare har sett bilder av V60, vil den utvilsomt appellere til mange som er ute etter en mellomstor stasjonsvogn.
Den skal utfordre etablerte storheter som BMW 3-serie, Audi A4 og Mercedes C-Klasse. Så jeg er selvsagt spent på om V60 matcher disse med hensyn til finish, komfort og kjøreegenskaper. Og på hvilken måte Volvoen skal fremstå som unik.
Tradisjonelt er nordmenn kjent som et stasjonsvogn-elskende folkeslag, og det skyldes ikke minst Volvo som har vært en aktør på dette markedet med sine «herregårdsvogner» så langt tilbake som min hukommelse strekker seg.
Kollega Odd Erik var på statisk visning av V60 i Stockholm i februar, og i hans reportasje finner du mye informasjon – blant annet om hvilke drivlinjer som først kommer på markedet.
Volvo har også annonsert prisene på de fleste modellene, de finner du her. Om du ønsker kan du også inngå en avtale om Care by Volvo, der du rett og slett abonnerer på en bil med alt av faste kostnader inkludert i en fast månedspris.
I Norge blir interessen stor for en av de to hybridutgavene Volvo har annonsert, T6 Twin Engine og T8 Twin Engine. Primært sistnevnte, siden prisdifferansen mellom de to bare er på 20.000 kroner. De fleste betaler nok gjerne det for 100 ekstra hester.
Men i Barcelona får vi ikke prøve de ladbare modellene – der er det D4 med 190 dieselhester og T6 med 310 bensinhester som står til vår disposisjon.
Hvis det er noe du ikke finner svar på i våre tidligere omtaler, og som du ønsker vi skal spørre Volvos eksperter om, så er det bare å fyre løs. Du når meg gjennom denne linken.