-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
SUV-kampen
Endelig er Honda startklar med hybrid CR-V. Samtidig går Toyota til angrep med ny og forbedret RAV4, mens Mitsubishi posisjonerer seg med oppgradert Outlander. Det er duket for SUV-kamp.
Først publisert i Bil 4-2019.
Diesel? Bensin? Hybrid? Ladehybrid, eller ren elbil? Blant SUV-ene er valgmulighetene nå så mange at det er lett å gå surr.
SUV-ene har de siste årene overtatt plassen som den viktigste bilklassen foran kompaktbilene. Mer enn hver tredje som handler ny bil velger SUV, og selv i denne bilklassen setter nå elektrifiseringen tydelig preg på kjøpernes valg.
Månedens test inneholder derfor tre høyaktuelle SUV-er: To, Mitsubishi Outlander og Toyota RAV4, i posisjon for å forsvare høye volum mot utfordrer Honda CR-V, alle med tydelige el-innslag for å møte EUs skjerpede krav til CO2-utslipp gjeldende fra 2021.
Testen er kjørt før Toyota kunne levere ny RAV4 med firehjulsdrift. 82,9 prosent av de som kjøpte RAV4 i fjor valgte 4x4. Mens 2WD-utgaven kun trekker 800 kg etter tilhengerkroken, trekker 4WD-varianten 1650 kg.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.