-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Vårt valg
Over 700.000 kroner for en kompakt Audi Q3 uten ryggekamera og med vanlig nøkkel til å starte bilen, er svindyrt.
Selv om Volvo nå mener de er premiummerke på linje med Audi/BMW/Mercedes/Jaguar, er også XC40 etter testteamets mening rått priset.
Lexus, som mindre kjent merkevare i Europa, priser seg lavere, men det skyldes først og fremst avgiftsrabatten.
La det med en gang være klinkende klart at både Audi Q3 og Volvo XC40 er strålende biler, men vi mener likevel at Lexus, til tross for knøttet av et bagasjerom og den lavere tilhengervekten, gir mest bil for pengene.
Lexus er gjennom flere tiår i omfattende undersøkelser (eksempelvis amerikanske J-D.Power og nordiske Autoindeks) kåret til det mest feilfrie bilmerket med best kundetilfredshet. Det trekker opp. Bilen garanteres også litt bedre enn konkurrentene.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3