-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Over 700.000 kroner for en kompakt Audi Q3 uten ryggekamera og med vanlig nøkkel til å starte bilen, er svindyrt.
Selv om Volvo nå mener de er premiummerke på linje med Audi/BMW/Mercedes/Jaguar, er også XC40 etter testteamets mening rått priset.
Lexus, som mindre kjent merkevare i Europa, priser seg lavere, men det skyldes først og fremst avgiftsrabatten.
La det med en gang være klinkende klart at både Audi Q3 og Volvo XC40 er strålende biler, men vi mener likevel at Lexus, til tross for knøttet av et bagasjerom og den lavere tilhengervekten, gir mest bil for pengene.
Lexus er gjennom flere tiår i omfattende undersøkelser (eksempelvis amerikanske J-D.Power og nordiske Autoindeks) kåret til det mest feilfrie bilmerket med best kundetilfredshet. Det trekker opp. Bilen garanteres også litt bedre enn konkurrentene.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3