-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Selv når den høye prisforskjellen tas i betraktning, går testteamet for Mitsubishi Eclipse. Forklaringen er først og fremst å finne i mer komfort og bedre framkommelighet. I Mitsubishi sittes det høyere og nærmest som i et amfi.
Hondas styrke er også å finne i baksetet, men ikke først og fremst i sittekomfort, men i den fleksible løsningen mellom plass til passasjerer og bagasje. Muligheten til å løfte opp seteputer som ikke er i bruk frigjør ekstra bagasjeplass til forholdsvis store gjenstander.
Begge har et så høyt forbruk at det er tvilsomt om de overlever overgangen til skjerpede forbrukskrav fra EU som fullt innføres fra 2021.
LES VIDERE:
- Innledning
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata