-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg
Selv når den høye prisforskjellen tas i betraktning, går testteamet for Mitsubishi Eclipse. Forklaringen er først og fremst å finne i mer komfort og bedre framkommelighet. I Mitsubishi sittes det høyere og nærmest som i et amfi.
Hondas styrke er også å finne i baksetet, men ikke først og fremst i sittekomfort, men i den fleksible løsningen mellom plass til passasjerer og bagasje. Muligheten til å løfte opp seteputer som ikke er i bruk frigjør ekstra bagasjeplass til forholdsvis store gjenstander.
Begge har et så høyt forbruk at det er tvilsomt om de overlever overgangen til skjerpede forbrukskrav fra EU som fullt innføres fra 2021.
LES VIDERE:
- Innledning
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata