-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tredje modell på tre år
For tredje år på rad stiller Qoros i Genève med en produksjonsklar modell. Men Europa er foreløpig ikke prioritert.
I 2013 var det sedan, i fjor en femdørs hatch, begge med betegnelsen Qoros 3. I år er turen kommet til Qoros 3 City SUV. «Perfekt for urban cruising og landeveiskjøring», hevder Qoros.
City SUV-en er ikke ulik kombikupeen, men har ekstra bakkeklaring, større hjul og ekstra plastbeskyttelse langs kanaler og skjermer. Kombinert med høyere sittestilling, skal det få deg til å assosiere bilen med noe som trives utenfor asfaltjungelen.
Egen sky
Dessuten har Qoros gode tilkoblingsmuligheter for smarttelefoner og spesialutviklede app-er under paraplybetegnelsen QorosQloud.
Den tredje Qoros-modellen ble lansert i Kina i desember. Der har de etablert et ganske omfattende salgsapparat allerede.
Men det er liten tvil om at bilene er utviklet med tanke på eksport, de har blant annet gått helt til topps i EuroNCAP kollisjonstester som eneste Kina-merke.
Men når man har verdens største bilmarked rett utenfor døra, er det kanskje ikke første prioritet å få startet salget på andre kontinenter. Så i Europa har man foreløpig satt opp to testmarkeder, Slovenia og Slovakia.