-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nedtellingen har startet
Ny Lancia debuterer i Metaverse
Heldigvis er ikke Metaverse mer abstrakt enn at de har sin egen moteuke. Og der finner vi også en flunkende ny Lancia. Fremdeles bedekket, debut, ikke før 15. april.
Lancia har lovet oss at ikke bare skal merket fortsette – det skal også komme minst tre nye modeller.
En ny Ypsilon i 2024, et skikkelig flaggskip i 2026 og en ny, batterielektrisk Delta i 2028.
Og nå har vi altså merkets første nye bil på de siste femti år, eller no’ sånt, under et svart teppe i en virtuell Lancia-sjappe i Italia.
Stedet er i hvert fall et duplikat av Lancias showroom i Milano der vi også finner en syngerpåsisteverset-Ypsilon – som også finnes i Metaverse-utstillingen.
Det hører med til historien at Lancia er «valgt» som Metaverse sitt offisielle bilmerke for 2023. Om de kommer til å trekke det virtuelle lakenet av den virtuelle bilen der den står i sitt Metaverse, aner jeg ikke. Kanskje må vi vente til 15. april for å få med oss alt det nye.
Og hva vil det egentlig bli? En ny konseptbil med Fulvia/Stratos-trekk?
Når vi ser på den fasongen som ligger under det svarte sløret er det åpenbart at dette ikke er noen ny Ypsilon – men Lancia har heller ikke sagt at denne hemmelige bilen skal i salg.
Lancia har forresten nevnt at de planlegger 70 spesielle showroom i 70 viktige byer i Europa når de begynner å jobbe seg på nett igjen. Men ikke alle vil bli rene Lancia-butikker – Stellantis legger opp til at DS, Alfa Romeo og Lancia blir konsernets luksusbiler, som skal kunne selges fra samme forretning.