-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ruf klar for bakkeløp
Helt siden midten av 70-tallet har Ruf bygget sine egne kreasjoner basert på Porsche. Til Monterey Car Week tok han med seg sin åpne Bergmeister.
Ruf er mer enn en Porsche-tuner, for modellene hans har egne VIN-nummer og bygges i eksklusive opplag med eksklusive priser.
Bergmeister er hans siste kreasjon og er ifølge Alois Ruf inspirert av legendariske bakkeløpsbiler som Porsche 906, 909 Bergspyder og 718 RS 60 Spyder.
Alle karosseriplater er laget i karbonfiber og i hekken sitter en luftkjølt 3,6-liters boxer god for 450 hk med maks dreiemoment på 600 newtonmeter. Kreftene sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns manuell girkasse.
Bergmeister er en kombinasjon av klassisk design og moderne ingeniørkunst og skal ifølge Ruf være godt egnet for både landevei og mer krevende kjøring på bane med direkte styring og handling.
Interiøret er kledd i sort Alcantara og fører og passasjer har hver sin racingstol.
I tillegg til Bergmeister viste også sin lekre SCR for første gang på det amerikanske kontinentet.