-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
TWR V12 Super-GT Supercat
Skal kun bygges i 88 eksemplarer
TWR har offisielt vist sin kommende V12 Supercat – en bil som skal bygges i kun 88 eksemplarer.
Bilen bygger på legendariske Jaguar XJS og er utviklet av et team med ekspertise fra McLaren, Ferrari, Porsche, Williams og Renault F1 under ledelse av Tom Walkinshaws sønn, Fergus.
Jaguar XJS danner grunnlaget for den nye Supercat som også har elementer fra tidligere Jaguar løpsbiler, som XJR-9, XJR-15 og superbilen XJ220.
Manuell og bakhjulsdrift
Som sine forgjengere har Supercat bakhjulsdrift i tillegg til manuell, 6-trinns girkasse som gir en direkte og analog kjøreopplevelse. Under det lange panseret ligger en egenutviklet V12 med 660 hk og 730 Nm.
For å klare påkjenningene fra motoren er bilens struktur forsterket med en stålramme mens karosseriet i karbonfiber reduserer vekten med nesten 10 prosent.
På listen over tilleggsutstyr står blant annet keramiske bremseskiver, mens standard er fullt programmerbar traksjonskontroll, launch control og fem kjøremoduser slik at føreren kan tilpasse bilen til ulik bruk på vei og bane.
Perfekt for Nürburgring
Bilen betegnes som perfekt for kjøring på Nordsløyfa siden den tillater justering av chassis og styring. På banen er bilen klar for rå ytelser, men så snart banekjøringen er ferdig tilbyr den også komfort på turen hjem fra banen.
Baksetene i XJS er erstattet med et utvidet bagasjerom. Interiørkvaliteten er hevet med en oppjustert kabin med moderne fasiliteter, inkludert infotainment-løsning med Apple CarPlay og Android Auto integrert, samtidig som du kjenner igjen klassiske detaljer fra XJS.
TWR har åpnet for bestilling av bilen med en prislapp på 225.000 pund, men du må skynde deg om du vil ha en av de 88 bilene som leveres fra sommeren 2025.