-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tilbake til fremtiden
De har til sammen 984 hestekrefter og 13 sylindre, koster 4,2 millioner kroner, er begge to-setere og kabrioleter – men under skallet kunne de knapt vært mer forskjellig.
Først publisert i Bil 8/9-2018.
Dette er ikke en test. Dette blir ikke en sammenligning av alle detaljene til to biler, for så å gi poeng etter en fast skala slik at vi kan kåre en vinner. Dette blir derimot en hyllest av det som snart er historie, og et blikk på hva vi kan vente oss i fremtiden. Hvor store forskjeller det er mellom en bil med selvpustende V10-er og en med hybrid drivlinje.
Og selvfølgelig: Dette er latterlig deilige dager i solen.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata
Tekst og foto: Odd Erik Skavold Lystad
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.