-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SUV-kampen
Endelig er Honda startklar med hybrid CR-V. Samtidig går Toyota til angrep med ny og forbedret RAV4, mens Mitsubishi posisjonerer seg med oppgradert Outlander. Det er duket for SUV-kamp.
Først publisert i Bil 4-2019.
Diesel? Bensin? Hybrid? Ladehybrid, eller ren elbil? Blant SUV-ene er valgmulighetene nå så mange at det er lett å gå surr.
SUV-ene har de siste årene overtatt plassen som den viktigste bilklassen foran kompaktbilene. Mer enn hver tredje som handler ny bil velger SUV, og selv i denne bilklassen setter nå elektrifiseringen tydelig preg på kjøpernes valg.
Månedens test inneholder derfor tre høyaktuelle SUV-er: To, Mitsubishi Outlander og Toyota RAV4, i posisjon for å forsvare høye volum mot utfordrer Honda CR-V, alle med tydelige el-innslag for å møte EUs skjerpede krav til CO2-utslipp gjeldende fra 2021.
Testen er kjørt før Toyota kunne levere ny RAV4 med firehjulsdrift. 82,9 prosent av de som kjøpte RAV4 i fjor valgte 4x4. Mens 2WD-utgaven kun trekker 800 kg etter tilhengerkroken, trekker 4WD-varianten 1650 kg.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.