-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vårt valg
Det sies at det ikke går an å ikke like en Porsche, og nei, men det går an å like Supra enda bedre.
Vår test som foregikk på noen av Østlandets morsomste veier for kjøreglade biler, ble på ingen måte walkover for Porsche Cayman, her i strippet og tilbake til ur-opplevelsen i T-variant med manuell girkasse og denne underlige CD-spilleren.
Porsche har klart bedre opplevd byggekvalitet på interiøret enn Toyota, men Supra slår Porsches motor og girkasse.
Kjøreopplevelsen er forskjellig, men i sum veldig bra hos begge. Siden lite skiller på praktiske opplevelser, komfort og teknologi, blir det å lete etter forskjellene i prisen og miljøbelastningen.
For å si det enkelt: Porsche Cayman T taper testen fordi teamet mener den rett og slett ikke er verd 200.000 kroner mer enn Supra. Tørstere enn Supra er den også.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata