-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Det sies at det ikke går an å ikke like en Porsche, og nei, men det går an å like Supra enda bedre.
Vår test som foregikk på noen av Østlandets morsomste veier for kjøreglade biler, ble på ingen måte walkover for Porsche Cayman, her i strippet og tilbake til ur-opplevelsen i T-variant med manuell girkasse og denne underlige CD-spilleren.
Porsche har klart bedre opplevd byggekvalitet på interiøret enn Toyota, men Supra slår Porsches motor og girkasse.
Kjøreopplevelsen er forskjellig, men i sum veldig bra hos begge. Siden lite skiller på praktiske opplevelser, komfort og teknologi, blir det å lete etter forskjellene i prisen og miljøbelastningen.
For å si det enkelt: Porsche Cayman T taper testen fordi teamet mener den rett og slett ikke er verd 200.000 kroner mer enn Supra. Tørstere enn Supra er den også.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata