-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Vårt valg
Det sies at det ikke går an å ikke like en Porsche, og nei, men det går an å like Supra enda bedre.
Vår test som foregikk på noen av Østlandets morsomste veier for kjøreglade biler, ble på ingen måte walkover for Porsche Cayman, her i strippet og tilbake til ur-opplevelsen i T-variant med manuell girkasse og denne underlige CD-spilleren.
Porsche har klart bedre opplevd byggekvalitet på interiøret enn Toyota, men Supra slår Porsches motor og girkasse.
Kjøreopplevelsen er forskjellig, men i sum veldig bra hos begge. Siden lite skiller på praktiske opplevelser, komfort og teknologi, blir det å lete etter forskjellene i prisen og miljøbelastningen.
For å si det enkelt: Porsche Cayman T taper testen fordi teamet mener den rett og slett ikke er verd 200.000 kroner mer enn Supra. Tørstere enn Supra er den også.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata