-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg
Det sies at det ikke går an å ikke like en Porsche, og nei, men det går an å like Supra enda bedre.
Vår test som foregikk på noen av Østlandets morsomste veier for kjøreglade biler, ble på ingen måte walkover for Porsche Cayman, her i strippet og tilbake til ur-opplevelsen i T-variant med manuell girkasse og denne underlige CD-spilleren.
Porsche har klart bedre opplevd byggekvalitet på interiøret enn Toyota, men Supra slår Porsches motor og girkasse.
Kjøreopplevelsen er forskjellig, men i sum veldig bra hos begge. Siden lite skiller på praktiske opplevelser, komfort og teknologi, blir det å lete etter forskjellene i prisen og miljøbelastningen.
For å si det enkelt: Porsche Cayman T taper testen fordi teamet mener den rett og slett ikke er verd 200.000 kroner mer enn Supra. Tørstere enn Supra er den også.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata