-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Oslo Motor Show åpner fredag:
Hypersportsbilen AMG One på plass
Hypersportsbilen Mercedes-AMG One, den raskeste gatebil på Nürburgring noensinne, er på plass på Lillestrøm. Du møter den på BilAutofil og BilNorges stand i Hall C på Oslo Motor Show fra fredag formiddag. Det er bare å glede seg.
Først én rekord satt under vanskelige forhold, så smalt DTM-fører Maro Engel til og forbedret Nürburg-rekorden med fem sekunder og ble klokket inn på 6:29.09.
For tiden ser det ut til at AMG One kun har en rival, seg selv.
AMG-One bærer i seg gateregistrert Formel 1-teknologi som tar deg fra stillestående til 200 km/t på 7,0 sekunder og til 300 km/t på 15,6 sekunder.
Den 1,6 liter store V6-eren er hentet rett fra Formel 1-sporten og yter med litt elektrisk hjelp 1.063 hk.
Bilen drar på alle fire med toppfart sperret på 352 km.

Dynamikk var førsteprioritet i utviklingsfasen.
Umiddelbart legger man merke til det takmonterte luftinntaket, finnen bak, den uttrekkbare, todelte bakvingen optimaliserte felger som også bidrar til nedkraft, og ikke minst lamellene på forskjermene som lynraskt løftes for å øke kraften mot bakken og derigjennom gjør det mulig å kjøre svinger enda raskere.


Mercedes-AMG One skal bygges i 275 eksemplarer og alle var utsolgt før bilen ble vist offentlig. Men det er håp på bruktmarkedet for rundt 50 millioner kroner + avgifter.
Takket være hyperbilentusiast og Oslo Motor Show venn Arne Fredly kan du på OMS denne helgen få et nærmøte med AMG One, en bil som aldri har så mye som vært innom i Norge før.
Fredlys svarte med de karakteristiske store stjernene på hekkpartiet er 1.4-versjonen og derfor skiller seg fra bilen Manchester City-spiller Braut Haaland og en samarbeidspartner i Stavanger har anskaffet sammen.


Fredlys AMG One rulles inn på BilAutofil/BilNorges stand i C-hallen i løpt av kvelden, og avdukes fredag formiddag.
Hybridteknologien gjør at hypersportsbilen kan kjøres innpå to mil på batteristrøm, men den skal naturligvis startes jevnlig under showet, så du kan høre hvordan en Formel 1-motor med turtallsperre på 11.0000 o/min låter. Så det er bare å følge med i programmet når det skjer.