-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Ny Renault 4 E-Tech
Elektrisk Renault 4 debuterte i Paris
Renault benyttet bilutstillingen i Paris til å lansere sin nye elektriske Firer.
Den originale Renault 4 debuterte for mer enn 60 år siden – i 1961 – så nykommeren har over 30 år og åtte millioner biler i ulike fasonger som grunnlag.
Nye Renault 4 E-Tech skal kun bygges som crossover og blir med en lengde på 414 cm litt lengre enn Renault 5 som klokker inn på 392 cm. På tross av lengden har den plass til fem personer pluss et bagasjerom på drøye 400 liter.
På dashbordet sitter to digitale skjermer som viser instrument- og infotainment-data. Sistnevnte med stemmestyring og Google innebygget.
Renault 4 E-Tech er basert på tilsvarende CMF-B EV plattform fra Renault Nissan Mitsubishu alliansen som ligger under Renault 5, men Renaults versjon av plattformen er unik og heter AmpR Small.
Bilen skal tilbys med to batteripakker på henholdsvis 40 og 52 kWt. Den største leveres i kombinasjon med en motor på 148 hk og skal ta deg til 100 km/t på 8,5 sekunder. Den minste leveres med en motor på 121 hk.
Batteriene er klare for hurtiglading og fylles fra 15 til 80 prosent på rundt halvtimen. Renault antyder en rekkevidde på cirka 400 kilometer med største batteripakke.
Salget av Renault 4 og 5 starter neste år.
-
Renault 5 Turbo 3E: Bare for deg som tør
Med 540 hestekrefter på bakhjulene, er det lite som tyder på at Renaults monster-femmer er mindre skummel enn forgjengerne. Her er den produksjonsklare bilen, og historien bak.
-
Krise? Ikke hos Renault
-
Mange nyheter presentert på første dag av eCarExpo
Flere bilmerker og bilimportører er i dag til stede på elbilmessen eCarExpo på Lillestrøm, som arrangeres parallelt med Automessen.
-
Rullende kulturminne på brygge-fest
Kjell Ivar Haltviks selvbygde Renault Type BC skal besøke Akershusstranda 3, Torsdag den 30. januar på vei til Paris. En sjelden anledning til å hedre både et klenodium og et initiativ fra det offentlige.
-
Nyåpning for Twingo
På Parisutstillingen sto den kommende Twingo 95 % produksjonsklar. Nå har den dukket opp på utstillingen i Brussel – heldigvis enda mer 95 % produksjonsklar enn sist.
-
Renault 5 vinner "Årets bil i Europa 2025"
Renault 5 E-Tech Electric og Alpine A290 er kåret til "Årets bil i Europa 2025".
-
Renault 5 Turbo 3E med over 500 hk!
Renault har vist de første bilder av sin kommende toppmodell. Renault 5 Turbo 3E får over 500 hestekrefter.
-
Fransk, gul og veldig kul
Aldri har første kjøring av en ny bilmodell avstedkommet samme hyggelige oppmerksomhet langs ruten som da vi la i vei med Renault 5 E-Tech. Med Mini som viktigste konkurrent avgjøres norsk suksess av pris – og den er langt fra klar.
-
Stillferdig åpning. Stormen truer
Paris gir seg ikke. De VIL ha bilutstilling og de kaller den Mondial – et verdensmesterskap. I morgen åpner den i en bilverden som er langt fra rolig.
-
Reduserer CO2-utslippet med 90 %
Med Embleme skal Renault virkelig kutte CO2-utslippene fra bilparken. Konseptet debuterer i Paris om en ukes tid.